
Kuva onkin väärinpäin, huppista.. :D
1 dl sokeria
1 dl siirappia
2 dl kuohukermaa
1 dl mantelirouhetta
Sekoita kaikki ainekset kattilaan ja sekoittele miedolla lämmöllä kunnes seos on tahmeaa ja rusehtavaa. Lusikoi vuokiin ja anna jähmettyä.
torstai, 18. joulukuu 2008

16-vuotias neiti leipoo ja kokkailee keittiössä herkkuja koko perheelle. Kommentit ovat aina ihana yllätys :)
Kommentit